torstai 6. helmikuuta 2014

nopea päivitys

Teen nyt nopean päivityksen tabletilla, ettei tämäkin paikka jää ihan autioksi.. Mitä se onkin ollut jo tovin! :D Mutta molemmat koneeni ovat aika rikkinäisiä, akut on molemmista mennyt ja ne sammuilevat omia aikojaan.

Olen nyt ratsastellut Cassulla ahkerasti, ja kävin sunnuntaina estevalkassa Millalla, koska Ipellä oli jalka kipeä. Mummo oli aika vauhdikas, parissa kohtaa minua vietiin ihan kunnolla! Tällä viikolla mulla on tunti Ipellä, ja sitten ratsastelen Cassulla.

Postailu jatkuu normaalisti kun olen saanut uuden koneen, eli luultavasti viikon tai kahden päästä. Siinä tuleekin mukana pari muokkausohjelmaa, mutta ei valitettavasti editointiohjelmaa.. Onko teillä lukijoilla joku ilmainen ja hyvä videoiden editointiohjelma? Kertokaa ihmeessä minulle jos on! :D

Mutta eipä mulla tähän ole muuta, ollaan hengissä ja ratsastellaan normisti. Voitaisiin tehdä joku kuvapostaus mihin tungetaan julkaisemattomia kuvia ja videoita viimeviikoilta tai jotain tuollaista.. Olenkin nyt kipeänä taas vaihteeksi, joten tänään myöhemmin luultavasti tuleekin iso tai pieni kuvapostaus :D

supermummo! c veera v.






1 kommentti:

Kommentit pysyvät asiallisina, en julkaise asiattomia kommentteja lainkaan !

HUOM Kommentit näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen, joten ethän lähetä kommenttia kahta kertaa. Kiitos !